kläder...

Jag bestämde mig för att börja lyssna igenom alla mina låtar! Det är 1897 stycken och det tar 5,5 dagar att lyssna igenom. Ohja, jag kommer ha att lyssna. Men det kommer vara ca en timme imorgon då jag inte kan lyssna på musik, ska till Bup. Vi ska prata, prata, prata och prata lite till. Det blir slitna jeans och neon grön tröja till det. Ska nog ha grön sminkning med :) Lägger jag mig i gräset kommer ingen att se mig, jag lyser ju inte med den tröjan, nejdå....

Mina kläder och saker är nu påväg. Blått hår och platå skor <3
CupCake cult tröjan är bara söt. Söt och grotesk!

Jag har tydligen gått ner ett kilo. Ingen aning hur. Tja. Jag har ingen aning om något alls nu och har aldrig haft det.

Var uppe till tre igår och ritade, eller skissade. Nu på morgonen blev jag helt klart. Bild kommer det inte...
Jag får väl gå och lägga mig tidigt om jag ska orka stiga upp vid nio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0