*klipp klipp*

Visst var det inte länge sedan jag rakade halvan? Jag rakade det igen, det behövdes verkligen.
Det är lite jobbigt är håret växer som ogräs.

Jag fick gå en timme tidigare igår för att jag jobbade över halva matrasten och 4 andra raster ^^'
Sedan dess har jag varit galen i Epica ._. Dom var bättre än jag trodde.
Har även varit lite kärleks blablabla sak person åt en kompis.
Hon är kär i sin lärare som är 11år äldre och hon vet inte vad hon ska göra.
Liite nytta har jag väl gjort ^^'



Dags att plocka fram
vantar, mössa och halsduk
för nu är det höst.
Mörka moln
är det första
jag ser på morgonen
Gulbruna löv på marken
och sanden som yr

Visst är det skönt
att sitta inomhus
och kolla på mörkret
Det tycker jag är mysigt

Rött, orange, gult och grönt
tycker jag är höstens färger
Titta på barnen
när de leker i lövhögarna

När det är vår
längtar jag till hösten
Och när det är höst
saknar jag våren
Det är verkligen konstigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0